måndag 20 september 2010

Smörgåstårtor

Som jag nämnde i förra inlägget håller vi på med en smörgåstårte-kokbok på jobbet ( nåja, det är chefen som står för det mesta, men jag och en annan kollega har hjälpt till en del). Härom helgen spenderade vi två dagar helt i smörgåstårtornas tecken. Hittade på nya recept och monterade tårtor i alla varianter. Bland annat blev det en schackrutig tårta. Hackade oliver och Philadelpihaost. Det är för övrigt Philadelphia som sponsrar hela kalaset.
Fotografen och en AD nedflugen från Stockholm.

Jag fick med ett recept, som gick under arbetsnamnet "fröken Elins vegetariska". Nu sitter chefen och filar på recept-texterna, sen väntar vi bara på att få se det färdiga resultatet. Spännande.

3 kommentarer:

  1. wow, så fin, e den vegetarisk kanske det är ngt för mig, de flesta är ju inte just vegetariska...imponerad elin, jättefin!
    /mim

    SvaraRadera
  2. GUD vad kul du har det :D Och riktigt snygga tårtor, ni är då så duktiga :) Blir kul att ses snart!!! puss&kram

    SvaraRadera
  3. Jaaa, den vegetariska vill jag ha receptet på! Sen låter ju vildvinskött vegetariskt också!? ;)

    SvaraRadera