tisdag 28 december 2010

Finaste klapparna

I år vart jag alldeles överväldigad och ovanligt nöjd mer julklapparna. Fick bland annat den mjukaste morgonrocken, ett kamerastativ, ett finfint nyckelskåp och en hel cirkus!

Ni minns kanske jazzorkestern som jag fick av Carro och Mia i inflyttningspresent? Nu hade mormor varit så fiffig och beställt en hel cirkus i samma tokroliga byggklossar av Carro och Mia, och gav mig i julklapp.

Hade tänkt lägga upp lite närbilder på cirkusen också, men datorn vill inte som jag. Men ni kan ju roa er med att spana in Carro och Mias killar istället. Dem hittar ni här "Hos Killarna"
God fortsättning!

2 kommentarer:

  1. Hej Elin,

    De här byggklossarna med cirkusen är så fina! Säljer dina kompisar sådana? Jag kan inte hitta något på deras hemsida men det kanske går att beställa? Bebisen gjorde ett glatt skutt i magen när den såg dem och sa att sådana vill jag ha! – eller var det kanske jag som ville det…?

    Och tack för det fina julkortet, roligt att få egendesignade och egengjorda kort!

    Kram
    Kusin-vitamin

    SvaraRadera
  2. Hej Ida!

    Du har rätt att de inte finns på hemsidan. För dom tog slut innan dom hann dit...
    Men du får gärna beställa dom ändå. Maila till killarna-adressen och fråga! /Carro

    SvaraRadera