söndag 13 februari 2011

Invigningsfesten!

Igår bjöd vi in nära och kära på invigningsmingel på fröken elins. Vi fyllde lokalen till bredden med trevligt folk och plockmat . Fick för första gången prova det nyinsatta akustiktaket. Fast restaurangen var knökad, så var ljudnivån behagligt. Känns skönt med tanke på att många förr klagat på ljudet. Det blev en hellyckad kväll med många kära återseende!
Och vi fick så mycket fina blommor och presenter. Folk är på tok för snälla!!!! Tror till exempel vi fick tre miljoner tulpaner. Underbart!!!

I morgon börjar allvaret. Första lunchen! Men vi har planerat väl och förberett oss så noga vi kan, så det ska nog gå bra. Men lite nervös är jag. Jag skulle ljuga om jag påstod något annat...
Tjilevippen!

6 kommentarer:

  1. Gud vad kul Elin! Hoppas er första dag går riktigt bra, men det tvivlar jag inte på! :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt kul Elin!
    VI följer din blogg hela tiden och läser vad som händer!. Riktigt skoj att se att ni hade så mycket folk på invigningen, Så fort tillfälle ges och vi kan komma loss så ska vi verkligen besöka Helsingborg. Lycka till med första veckan nu.. och alla andra veckor med givetvis!
    Kram Johan

    SvaraRadera
  3. Hejsan Elin! Jag har fått jobb som dietist inom barn- och ungdomshabiliteringen. Jag jobbar i ystad, trelleborg och landskrona. Ett vik till slutet av aususti i år. :)
    Har du köpt restaurang? Gud vad kul! Var ligger den? Hur känns det? :) Verkligen spännande!!
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Hej Elin. Var ligger detta guldkorn bland HBGs lunch restauranger?

    SvaraRadera
  5. Fröken elins ligger på Apotekaregatan 7 uppe på Högaborg. Du är hjärtligt välkommen!

    Mån-Fre
    Lunch 11.30-14.00
    Café till 18.00

    Lördag
    Café 11.00-16.00

    tel o42- 12 26 22

    SvaraRadera