söndag 3 april 2011

I brist på annat..

Eftersom jag inte har någon egen dator, får jag tjyvsurfa på sambons stationära. Då är det svårt att hinna blogga till någon reda. Men i brist på annat kan jag ju tipsa om tre trevliga bloggar som jag flitigt följer.
Underbara clara bloggar om allt mellan himmel och jord. Men mycket kakor, inredning och just nu även bebisar blir det... Mycket tänkvärt och en blogg som vågar sticka ut näsan.
Söta saker får nog ses som blogghimmeln för alla kaktokiga. Superfina foton och roliga recept.


Och Bara en kaka till är toppenblogg att besöka när middagsinspirationen är i botten. Bra recept och även bra restaurang- och restips för matnördar.

3 kommentarer:

  1. Hej Elin! Vad roligt att du har tipsat om min blogg, vad glad jag blir! Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Här är ett bloggtips till, en väninna till mig som är riktigt duktig och inspirerande :) http://www.imittkok.se/

    SvaraRadera
  3. Hur många dagens är du uppe i? Blir det över till en dator snart?

    SvaraRadera