torsdag 29 mars 2012

TÄVLINGSDAGS!!!

Eftersom bloggen nu närmar sig 30 000 besökare, tycker jag att det är på TIDEN att vi har en liten tävling här på bloggen. För att fira liksom!

Priset i denna eminenta tävling, förutom den STORA äran, och hedersomnämnade i bloggen, är såklart en kokbok: Mera Halv åtta hos mig!
Boken är sprängfylld med frestande rätter, av alla dess slag. Dessutom får man träffa människorna bakom rätterna.
Tävlar gör du såhär:
Jag är trött på underrubriken "mat och prat- och prat om mat" och din uppgift blir att hitta på en ny slogan som beskriver bloggen bra.

Skriv sloganen i kommentarsfältet och glöm inte lämna din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner. Tävlingen pågår till dess vi har nått 30 000 besökare. Förhoppningsvis bara några dagar med andra ord....

LYCKA TILL!

UPPDATERING: Observera att "sloganen" gäller bloggen och inte restaurangen. Bloggen handlar ju mycket om mat, men ÄVEN om mig personligen, växter, utflyktsmål osv, osv!

11 kommentarer:

  1. blogg & restaurang (helt enkelt!)

    SvaraRadera
  2. Flickan & Fiket

    Det är ett mysigt ställe ni har. Hoppas att det fortsätter att gå bra för er!
    /Anne-Maj Från NV03 :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det känns som om jag ligger bra till så här långt! :)

    SvaraRadera
  4. Mål i mun om mål i mun

    (Fröken elins) gör rätt rätt rätt

    (Fröken elins) om smaklökarna själv får välja

    (Fröken elins) så gott som alltid godare än godast

    SvaraRadera
  5. med mat som uppbyggnad, bas och passion. //vicci

    SvaraRadera
  6. eller bara bas och passion när jag tänker efter haha

    SvaraRadera
  7. "att slippa laga önskar de flesta, gå till elins så får du det bästa" //mammanolssons bidrag

    SvaraRadera
  8. "kulinariskt kök med kunskap & känsla"

    SvaraRadera
  9. Jag fortsätter att tycka att det ska vara enkelt, en idé till;
    fröken elins
    liv & restaurang
    (fast då räcker det kanske med att skriva liv, för då ingår restaurang...)

    SvaraRadera
  10. Här sprudlar idéerna, eller inte...

    fröken elins
    blogg & restaurang & Viktor

    det var väl sött!

    SvaraRadera
  11. 1. Gott.. och nyttigt, men framför allt.. gott!

    1. Lätt mätt på rätt sätt.

    Krram Elin Ahlberg

    SvaraRadera