söndag 6 maj 2012

Förra helgen..

 ... för en vecka sen alltså, var Viktor med mina bröder och några vänner i Norge och vandrade. Rastlös och sällskapssjuk som jag är, passade jag därför på att göra en söndagsutflykt till Malmö.
 Jag brunchade med goda vännerna på "Metro" på Möllan. Riktigt fin brunch!
 Brunchen blev något utdragen så vi övergick till att dricka öl på eftermiddagen. Jag blev tipsad om att prova ölen"Leon". Fantastiskt god! Och snygg etikett! Ganska dyr, men väl värt det!

 Det är grundaren till "Bishorps Arms" som startat bryggeri i belgien. Leon är en champagnejäst öl, vilket ger den mycket friskhet, och fruktighet. Riktigt fin, och inte lik någon annan öl jag smakat! Etiketten är det någon Cheap Monday-filur som har designat.
 Sen hängde vi lite vid kanalen och kollade på hipsters och ballonger. Sara såg lite ut som Hanna Hellqvist.
 Det var en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar