fredag 2 september 2011

Hoho? Vem där?


Titt som tätt stöter jag på människor, som säger " ja det läste jag ju om på bloggen". Människor som jag inte i min vildaste fantasi kunde tro, lade tid och energi på att följa MIN blogg. Man blir liksom lika glad och förvånad varje gång.

Och med tanke på att bloggen närmar sig, hör och häpna, 20 000 besökare måste det ju faktiskt vara en del olika människor i vårt avlånga land som tittar in då och då. Det tråkiga med bloggandet är att det så ofta är en envägskommunikation. Så snälla ni lämna gärna en liten kommentar någon gång ibland. Så jag vet vem ni är...
Om det så bara är :
" Bra där! / Lisa i Malmö"
eller
"nej herregud, jag håller verkligen INTE med! Är du helt koko i huvudet eller? från Nils i Stockholm"
( även om kommentarer av det först nämnda slaget såklart är att föredra)

Var nu inte blyga, ge er till känna där ute!

Kramar fröken elin

8 kommentarer:

  1. Känner igen det där med envägskommunikation och la ut ett liknande inlägg på min blogg, men nej - inga kommentarer ändå... Men nu vet du iaf att jag läser din blogg :-)Alltid lika skoj att läsa dina inlägg!

    kram från Therese

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!
    Jag läser allt du skriver! Allt!
    Hinner inte komma in om så ofta, men sprider ofta god reklam till folk i Hbg med omnejd...
    Stor kram
    Kompismostern Eva

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag hittade precis din blogg. Vilken fin restaurang! Ligger den i Helsingborg? Man ska kanske åka på en road trip så man kan testa den

    SvaraRadera
  4. Hoho. Din gamle arbetskompis från röstånga läser också, du vet hon den b*gige... Kul att se dig i lördes förresten! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vi läser också här i Uppsala! och hejjar på för fullt!
    Kram Johan och Sara!

    SvaraRadera
  6. Å så vi i Örebro också förstås! //Louise & Daniel

    SvaraRadera
  7. Även "lokalbefolkningen" läser :D

    SvaraRadera
  8. och studenterna i lund läser ;P

    SvaraRadera