måndag 27 februari 2012

Recension

I morse när jag hade varit ute och sprungit, bäddade jag ner mig i sängen för att läsa tidningen i lugn och ro. Jag hade till och med tid att slumra till en stund. Men så blev det verkligen inte... För ett par sidor in mötte den här synen mig!
Det är ju VI!!!! Gratistidningen CITY har en artikelserie "lunchkollen" där de recenserar lunchrestauranger i Helsingborg. Och tydligen var de på besök hos oss i torsdags. Och vad mycket beröm vi fick.

Citat från artikeln lyder tillexempel:
" Det är trångt men hjärtligt"
" När fröken elins serverar en sallad som bland annat innehåller bacon och brysselkål då händer det saker med smaklökarna och det går upp för en att det ligger en hel del kärlek bakom matlagningen"
"kärleken fortsätter och håller i sig hela måltiden"
"Allt går hand i hand och smälter samman till en skön upplevelse för lunchbesökaren. Bravo!"
"Vällagat, fräscht och framförallt magiskt gott"
"Restaurangen är verkligen supermysig på alla sätt"

Och i slutbetyg fick vi 4 av 5 "C".
Verkligen skitkul.

2 kommentarer:

  1. Jätte-kul för er. Hoppas att ännu fler hittar till er mysiga restaurang nu.

    SvaraRadera