fredag 5 mars 2010

HURRA!

Idag fyller bloggen ett år!

Har hänt en hel del under det gångna året. Både i livet och på bloggen. När man går tillbaka och läser och tittar på äldre inlägg, känns det lite som " oj vilken liten skit jag var då", fast det bara gått ett år. Bilderna har också blivit bättre, vilket mycket är tack vare en 1000000 gånger bättre kamera.

Och framförallt har jag betydligt fler läsare idag än då. Under de första tre månaderna i bloggsfären hade jag en enda besökare. Men då var jag ju iofs lite blygsam och berättade inte direkt för någon om bloggen. Idag har ryktet spridit sig och jag har runt 30 besökare om dagen. Toppnoteringen är 55 individuella besökare, och var för inlägget "Marie Sernholts härliga lår". Undrar varför så många kom just den dagen :P ???

Hoppas att alla ni, och många nya läsare vill hänga med på ytterligare ett år!

Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA ( Jo i skåne hurrar vi fyra gånger)

3 kommentarer:

  1. Hej Fröken Elins matblogg och Grattis på ettårsdagen. Jag hamnade här då jag kikat in på Klåveröds vandrarhem. Jag tycker också det är roligt med mat. Urkul. Speciellt god och nyttig mat. Men matlagningsprogram är det värsta jag vet. Häromdagen hittade jag ett nät-recept på Borstj som jag tillagade och det blev oväntat gott. Speciellt detta med att ha pepparrotskrämfräsch till. Och så la jag till koriander. Just nu har jag färsk koriander i nästan precis allting. Koriander...mmm...
    Ha det så bra i Uppsala! Susanna (i Röstånga)

    SvaraRadera