måndag 8 augusti 2011

Idag är ingen vanlig dag, för idag är frökens födelsedag...

Idag är det min födelsedag. 24 varv runt solen har man hunnit med. Och vilken födelsedag det blev sen! Jag fick ledig eftermiddag och passade på att unna mig ett frisörbesök hos världens bästa Karolina Persson på salong Saks här i Helsingborg. På kvällen hade jag tänkt att vi skulle grilla hemma på gården, men regnet gjorde att vi fick vara på restaurangen istället. Vi dukade långbord och laddade upp med filtar och levande ljus under markisen.

Viktor grillade hemgjorda hamburgare.
Och jag fixade tillbehörsbuffé med massor av olika grönsaker, såser och ostar och sånt som är gott i burgare. Lite klyftpotatis med dipp blev det också! Alla fick själv montera efter tycke och smak!
Storebrors verk.
Hela närmsta "familjen" var samlad.
Och efter presentöppnande blev det såklart tårta och skönsång av familjen.
Ja, en bättre dag kan man knappast önska sig. Tack för alla gratulationer, och fin uppvaktning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar