måndag 7 september 2009

en riktig fikus

Åh herregud! Då var det dags igen...

Det märks att alla väninnorna haft lite abstinens under sommaren, dels av varandras trevliga sällskap, dels av att fika. Under de sju dygn jag har spenderat i Uppsala nu, har jag nämligen varit och fikat inte mindre än SEX gånger. Jag har fikat på nation, där man får både stor macka, kaka och kaffe för under 40 pix ( länge leve studentlivet), jag har fikat på café ( där man typ får en vanlig kaffe för 40 spänn. Rena rama rånet!), också har jag fikat hemma hos flera snälla vänner. Och ikväll är det dags igen, hos Sara som nyss har flyttat.

Men hey, tro inte att jag klagar, tvärtom. Jag fikar mig gärna igenom den här veckan också. Och känner jag Sara rätt kommer det bjudas på riktiga läckerheter ikväll. Nu vattnas det i munnen. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar