lördag 5 september 2009

lite mat, mycket prat

Det har blivit ganska mycket prat, men desto mindre mat i bloggen på senaste. Det beror på att jag bor tillfälligt i ett korridorsrum under två veckor, och därför har lite svårt att laga mat. Jag skäms nästan över mig själv när jag tänker efter vad jag ätit i veckan:

Måndag Lunch: Makaroner med ketchup, Fika på stan, Middag: Fruktsallad

Tisdag Lunch: Mjölkstuvade makaroner och falukorv, Middag: Mjölkstuvade makaroner och falukorv

Onsdag Lunch: Sushi/thaibuffé på stan, Fika hos Louise,Middag : Mjölkstuvade makaroner och falukorv

Torsdag Lunch: Köttbulletallrik på Ikea, Middag: Majskolv och fruktsallad

Fredag Lunch: Korvstroganof och ris. Middag Korvstroganof och ris

och det blir nog korvstroganof till lunch idag också....
Inte några gourmetmåltider direkt, och massor, massor av falukorv ;)

Men om en vecka, åker jag till skåne, och då blir det andra bullar!

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du kommer till mada- riket Skåne till helgen. Pasta och falukorv i all ära, men inte 7 dagar i veckan. Så kan du ju inte leva.
    Mamma Karin

    SvaraRadera