fredag 13 november 2009

fulmat som är god

Det finns vissa rätter som är lite fulare än andra. Maträtter som är billiga, snabblagade, och nästan räknas som barnamat. Det är liksom fult att tycka om dem. Men alla har vi väl några sådanna rätter som vi är helt tokiga i. Jag älskar mjölkstuvade makaroner och stekt korv. Makaronerna ska få svälla länge så de blir riktigt kladdiga, och kryddas sen med muskot eller hackad persilja. Chokladboll är ett "fult" bakverk som också är helt tokgott! Jag är stolt chokladbollsätare!

Vad tycker du om för fulmat?

2 kommentarer:

  1. vet inte om det räknas, men korvstroganoff är typ min favoriträtt! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Åå men vad kul att det finns fler i ung ålder som faktiskt inte tycker det är särskilt kul att dricka. Jag är precis som du, jag har blivit less. Vilket är väldigt bra, tänk om man inte kunde sluta? Hemska tanke..

    Jag måste bara få säga, vilken härlig blogg du har. Jag måste genast spara adressen och besöka den igen, igen och igen. Härligt!

    Kram Madeleine

    SvaraRadera