måndag 9 november 2009

Hej jag heter Elin, jag är beroende...

... " HEJ ELIN!" Jag har på senare år blivit helt tokig i popcorn. Det är verkligen helt galet. Jag kan få sådanna cravings att jag bara måste ha popcorn. Nu med detsamma! Eftersom man inte kan äta popcorn varje dag försöker jag begränsa mig till helgen, och möjligtvis om man har myskväll (mys-kväll, inte mysk-väll) med film mitt i veckan. Popcornen själv kan göra att jag längtar fruktansvärt mycket till fredag kväll, så jag får frossa. Det värsta är att de tar slut på studs. Jag poppar en stor skål, men jag kan liksom inte hejda mig själv, så vips är skålen ändå tom....



Tur att veckorna går snabbt nu. SNART är det helg igen.. Hurra!

3 kommentarer:

  1. Hej jag heter Johan och jag är också en frossare.

    Jag frossar nog inte just popcorn om jag får sug, men jag har sjukt svårt att hålla mig ifrån en kex/kak - påse/burk om den står allt för synligt. Digestivekex är en av alla mina laster, och för inte tala om små söta karameller!
    Men jag håller med om att dessa laster är endast till för ett visas på helger, men i vissa fall för man göra undantag.. så är det filmkväll imorgon?

    tack för mig!

    SvaraRadera
  2. Hahaha det är bra johan! Du har nog valt lite fel sambo om du har svårt att motstå kakburken, kan jag tänka mig ;)

    Ha det gott!
    Kram elin

    SvaraRadera
  3. jag älskar också popcorn! speciellt på bio! =)

    SvaraRadera