söndag 1 november 2009

kommentera mera!

Hejsan! Hoppas alla har haft en trevlig helg!

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: Var inte blyga! Lämna gärna en kommentar då och då! Jag vet ju att ni är ett par stammisar här på bloggen! Men hör sällan av er...

Det verkar som att en del tycker det är lite svårt att skriva kommentarer.
När ni klickat på "kommentarer" knappen, så har ni två val. Ni kan välja "anonym". Då är det bara att skriva en kommentar och skriva vem ni är direkt i kommentarrutan. Eller så väljer ni namn/webbadress. Där kan ni fylla i ert namn och adressen till er hemsida ( om ni tex har en egen blogg som ni vill länka till) Obs. Mailadresser går inte att fylla i som webbadress. Man kan även lämna adressrutan tom och bara fylla i namn.

När ni skrivit kommentaren får ni fylla i den bokstavskombination ni ser på skärmen. Detta är ett säkerhetssystem mot Spaming.

Kommentaren kommer då in till granskning av mig, som måste godkänna innan den publiceras. Så misströsta inte för att ni inte kan se er kommentar direkt!

Hoppas det blev lite klarare, och att jag hör ifrån er lite mer i framtiden!
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar