lördag 12 december 2009

fröken elins julkallender: Lucka 12

Idag bjuds det på lite julmusik här i luckan!

Min julstjärna har jag köpt på en marknad i Indien

Jag känner innerligt medlidande för alla människor som jobbar i butik och tvingas lyssna på samma förbaskade julmusik dag efter dag efter dag såhärårs. I över en månads tid. Inte konstigt att de ogillar julmusik. För mig som själv kan bestämma dosen, är julmusik fortfarande trevligt och en säker stämmningshöjare. Tack och lov för det. Klassiska julpsalmer i all ära, men här kommer fyra av mina favoriter. (Länkar både till youtube och till spotify för er som har det) Videorna är kanske av lite varierad kvalité men det är låtarna som är det viktigaste

Då var vi halvvägs mot jul..... 12 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar